5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı 56-58-59-60-61-62. Sayfa Cevapları MEB Yayınları

5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı 56-58-59-60-61-62. Sayfa Cevapları MEB Yayınları 2025-2026 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 5. sınıf öğrencilerinin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Personal Life konusunun bulunduğu 5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 56-58-59-60-61-62 Cevapları konusunu paylaştık. Cevaplarla ilgili görüş ve önerilerinizi yorumlardan yazarak bildirebilirsiniz.
5.Sınıf MEB Yayınları İngilizce Student Book 56-58-59-60-61-62. Sayfa Cevapları Personal Life
- 5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 56 Cevapları MEB Yayınları
- 5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 58 Cevapları MEB Yayınları
- 5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 59 Cevapları MEB Yayınları
- 5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 60 Cevapları MEB Yayınları
- 5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 61 Cevapları MEB Yayınları
- 5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 62 Cevapları MEB Yayınları
5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 56 Cevapları MEB Yayınları
Watch the digital story. What is it about?
Çeviri: Dijital hikayeyi izleyin. Konusu nedir?
Cevap: b. clothes and body parts (kıyafetler ve vücut parçaları)
5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 58 Cevapları MEB Yayınları
a) Watch the digital story again and tick ( ✓ ) the topics about it.
Çeviri: Dijital hikayeyi tekrar izleyin ve konuyla alakalı olanları işaretleyin.
Cevap:

b) Look at the pictures in the digital story and write a suitable title for each part.
Çeviri: Dijital hikayedeki bölümlere bakın ve her bölüm için uygun bir başlık yazın.
Cevap:

c) Talk about the characters in the digital story in pairs.
Çeviri: Dijital hikayedeki karakterler hakkında ikili grup halinde konuşun.
Cevap:
- Tom is tall with straight hair and a square face.
- He wears a jumper, jeans, a belt, a hat and boots.
d) Look at the picture on pages 56 and 57. Answer the questions.
Çeviri: Sayfa 56 ve 57’deki resimlere bakın. Soruları cevaplayın.
1. Which clothes do you know?
Cevap: A jacket, a raincoat, boots, socks, trousers and a shirt
2. Which accessories do you know?
Cevap: A cap, glasses, sunglasses, a watch, a scarf and gloves
5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 59 Cevapları MEB Yayınları
e) Watch the digital story and tick ( ✓ ) the activities Lara and Tom do. Then talk about them.
Çeviri: Dijital hikayeyi izleyin ve Lara ile Tom’un yaptığı aktiviteleri işaretleyin. Ardından bu konu hakkında konuşun.
Cevap:

f) Watch the digital story and put the events in the correct order.
Çeviri: Dijital hikayeyi izleyin ve olayları doğru sıraya koyun.
Cevap:
[3] Jack chooses clothes for Lara.
[5] Melissa tells the body parts of the fairy.
[1] Ali and Melissa start choosing the game characters’ clothes and activities.
[4] Ali introduces Tom and talks about his activities.
[2] Ali tells Lara’s physical features.
g) What are the people talking about in the digital story? Ask and answer about the events in 1f in pairs.
Çeviri: Dijital hikayede insanlar ne hakkında konuşuyor? 1f’deki olaylar hakkında çiftler halinde soru sorup cevaplayın.
Cevap:
Student A: What is Ali talking about?
Student B: Ali is talking about Lara’s physical features.
Student A: What is Melissa talking about?
Student B: Melissa is talking about the fairy’s body parts.
2 Time to Say
a) Listen to the utterances from the digital story. Notice the rises and falls. Then practise saying them in pairs.
Çeviri: Dİjital hikayedeki ifadeleri dinleyin. Yükseliş ve düşüşleri fark edin. Ardından bunları ikili gruplar halinde söyleme çalışması yapın.
b) Listen and draw ↑ or ↓ for each sentence. Then read the text aloud.
Çeviri: Her cümle için ↑ veya ↓ çizin. Ardından yüksek sesle okuyun.
Cevap:

c) Find two more utterances from the digital story with a falling and rising intonation.
Çeviri: Dijital hikayede alçalan ve yükselen tonlamalı iki ifade daha bulun.
Cevap:
- Do you want to join us? ↑
- She doesn’t need to go shopping for fancy clothes, does she? ↓
5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 60 Cevapları MEB Yayınları
3 Time to Learn New Words
a) Watch the digital story again and notice the clothes below. Then match them with the photos. There is an extra one.
Çeviri: Dijital hikayeyi tekrar izleyin ve aşağıdaki kıyafetlere dikkat edin. Ardından bunları fotoğraflarla eşleştirin. Bir daha ekstra var.
Cevap:

b) Listen to the names of the clothes in 3a to check your answers. Then repeat them as a whole class.
Çeviri: Cevaplarınızı kontrol etmek için 3a’daki kıyafetlerin isimlerini dinleyin. Ardından bunları tüm sınıfça tekrarlayın.
c) Ask and answer about characters’ clothes in the digital story in pairs.
Çeviri: Dijital hikayedeki karakterlerin kıyafetleri hakkında çift halinde sorular sorup cevap verin.
Cevap:
Student A: What does Tom wear?
Student B: Tom wears a jumper, jeans, a belt, a hat and boots.
d) Write Rose’s body parts and talk about them in pairs.
Çeviri: Rose’un vücut parçaları hakkında konuşun ve çift halinde bunları konuşun.
Cevap:

e) Look at the picture on pages 56 and 57. Tick ( ✓ ) the activities you see.
Çeviri: 56. ve 57. sayfadaki resimlere bakın ve gördüğünüz aktiviteleri işaretleyin.
Cevap:

5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 61 Cevapları MEB Yayınları
4 Time to Play
a) Take turns to play the “Clothes Game”. Spin the paper clip. Find the correct items and get the points.
Çeviri: Sırayla “Giyisi Oyunu” oynayın. Ataşı döndürün. Doğru nesneleri bulun ve puanları toplayın.
Cevap:

b) Talk about each part in 4a in pairs.
Çeviri: 4a’daki her bölüm hakkında çiftler haline konuşun.
Cevap:
Student A: What accessories do women often wear?
Student B: They often wear errings, a necklace and a bracelet.
5. Sınıf İngilizce Ders Kitabı Sayfa 62 Cevapları MEB Yayınları
5 Time to Keep in Mind
a) Look at the pictures. What does Jim do? Talk about them in pairs.
Çeviri: Resimlere bakın. Jim ne yapıyor? Çiftler halinde konuşun.
Cevap:

Student A: What does Jim do in autumn?
Student B: He goes hiking.
Student A: What does Jim do in winter?
Student B: He goes skiing.
Student A: What does Jim do in spring?
Student B: He has a picnic.
Student A: What does Jim do in summer?
Student B: He swims in the sea.
b) Talk about Jessie’s routines in pairs.
Çeviri: .Jessi’nin rutinleri hakkında çiftler halinde konuşun.
Cevap:
Student A: How often does Jessie meet her friends after school?
Student B: She usually meets her friends after school.
Student A: How often does Jessie Jessie eat lunch out?
Student B: She sometimes eats lunch out.
Student A: How often does Jessie get up late?
Student B: She never gets up late.
c) Follow the route and make question tags in turns.
Çeviri: Rotayı takip edin ve sırayla soru etiketleri yapın.
Cevap:

d) Complete the rhyme. Then write your own rhyme and read it to the class.
Çeviri: Tekerlemeyi tamamlayın. Ardından kendi tekerlemenizi yazıp sınıfa okuyun.
Cevap:
Tekerleme:
I have a cap.
My cap is black.
You have a pen.
Your pen is green.
He has a kite.
His kite is white.

Aradığınız ödevi bulamadıysanız lütfen MEB Yayınları 2025 ana içeriğimizi ziyaret ediniz.

Ders ve Çalışma kitabı cevapları aramalarınızda internet sitemizi daha üst sıralarda listelemek için aramalarınızın sonuna "forum sınıf" yazabilirsiniz.
Örnek Kullanım: 3. sınıf türkçe sayfa 11 forum sınıf

