Yeni Alınan Bir Ürünün Garanti Süresi İçinde Bozulması Hâlinde Yapılması Gerekenler Nelerdir?
Soru: Yeni Alınan Bir Ürünün Garanti Süresi İçinde Bozulması Hâlinde Yapılması Gerekenler Nelerdir?
Cevap:
Yeni alınan bir ürünün garanti süresi içinde bozulması halinde yapılması gerekenler:
Ürünün garanti belgesi ve faturasını kontrol edin.
Ürünün bozulma nedenini belirleyin ve belgelerinizde kaydedin.
Ürünün üretici veya dağıtıcısı ile iletişime geçin.
Tamir veya değiştirme işlemleri için yetkili servis merkezine götürün.
Tamir veya değiştirme sonrası ürünü kontrol edin.
İşlemleri kaydedin ve belgelerinizi saklayın.
Garantili Ürün Değişim Şartları
Yeni alınmış bir ürün için en çok korkulan konuların başında ürünün bozulması gelmektedir. Garantili ürün değişim şartları ise ürünün türüne göre değişmekle birlikte aşağıdaki gibidir;
Ders ve Çalışma kitabı cevapları aramalarınızda internet sitemizi daha üst sıralarda listelemek için aramalarınızın sonuna "forum sınıf" yazabilirsiniz. Örnek Kullanım: 6. sınıf matematik öğün yayınları sayfa 40 forum sınıf
Yeni alınan bir ürünün garanti süresi içinde bozulması halinde ürünün neden bozulduğu not edilmeli eğer kullanıcı kaynaklı bir sorun değilse garanti belgesinde ismi geçen yere gönderilmelidir.