5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı 133-135. Sayfa Cevapları ATA Yayıncılık 2024-2025 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 5. sınıf öğrencilerimizin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Bilinçli Tüketici konusunun bulunduğu 5. Sınıf Sosyal Bilgiler Ders Kitabı Sayfa 133-135 Cevapları konusunu paylaştık. Eksik veya hatalı kısımları bizlere yorumlar bölümünden yazarak bildirebilirisiniz.
Görselde yaşanan olaylardan herhangi biri sizin ya da bir yakınınızın başına geldi mi? Bu sorunu nasıl çözdünüz?
Cevap: Evet. Bir keresinde babamın internet üzerinden sipariş verdiği ürün çalışmadı. Müşteri hizmetlerini arayınca sorunu çözemedikleri için ürünün geri iadesini kabul ettiler. Babam iade etti ve ürünün yenisini yolladılar. Yeni gelen ürün sorunsuz çalışıyordu.
Kendinizin ya da bir yakınınızın yaşadığı tüketici uyuşmazlığı ile ilgili bir sorunu çözmeye yönelik aşağıdaki dilekçe örneğini doldurunuz.
Cevap: (Aşağıdaki dilekçe örnektir. Kendi bilgilerinize ve sorununuza göre dilekçeyi doldurabilirsiniz.)
TÜKETİCİ İL HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞINA
Kağıthane (Buraya kendi ilçenizi yazmanız gerekir.)
TÜKETİCİNİN ADI SOYADI : Furkan Demir
TELEFON : 0123 456 78 90
ADRES : Cumhuriyet Mahallesi 12880. Sokak Numara 79/2 Kağıthane/İSTANBUL
ŞİKÂYET EDİLEN FİRMANIN UNVANI: ARÇELİK
FİRMANIN ADRESİ : Sütlüce, Karağaç Caddesi, No 2 Beyoğlu/İstanbul
UYUŞMAZLIK BEDELİ : ……….1500……………TL.
UYUŞMAZLIK KONUSU : Hatalı ürün.
TÜKETİCİNİN TALEBİ : Firmadan aldığımız çamaşır makinesi su akıtmaktadır. Ürünün iadesini talep etmekteyim.
Facebook'ta Paylaş
Twitter'da Paylaş
Linkedin'de Paylaş
Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.