Forum Sınıf Cevap Yaz
18 Ocak 2022, 18:59 - Sena Yazdı

4. Sınıf Matematik Ders Kitabı 100-101-102-103-104. Sayfa Cevapları Sevgi Yayınları

4.Sınıf Matematik Ders Kitabı 100-101-102-103-104. Sayfa Cevapları Sevgi Yayınları 2021-2022 eğitim-öğretim yılı konusu içerisinde 4. sınıf öğrencilerimizin en çok ihtiyaç duyabileceği konular arasında bulunan ve içerisinde Bir Eşitlikteki Verilmeyen Değeri Bulma- Matematiksel İfadelerin Eşitliği ile ilgili çalışmaların bulunduğu 4.sınıf matematik ders kitabı 100-101-102-103-104 cevapları konusunu paylaştık. Eksik veya hatalı bir durumla karşılaşmanız durumunda bunu bizlere yorumlar bölümünden yazarak bildirebilirsiniz.

4.Sınıf Sevgi Yayınları Matematik Ders Kitabı 100-101-102-103-104. Sayfa Cevapları Bir Eşitlikteki Verilmeyen Değeri Bulma- Matematiksel İfadelerin Eşitliği

4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Sayfa 100 Ders Kitabı Cevapları 

Yukarıda modellenen eşitliğin doğru olması için boş tabağa kaç tane çilek konulmalıdır? Boş tabağa konulması gereken çileklerin sayısını nasıl bulabileceğinizi açıklayınız.
Cevap: Sonuçtan 1. tabaktaki çilekleri çıkartırız.
10 – 6 = 4 çilek konmalıdır.


ETKİNLİK

4 x 3 = 5 + ? eşitliğini sayma çubukları ile modelleyiniz.
Cevap: 
4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Sayfa 100 Ders Kitabı Cevapları 


4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Sayfa 101 Ders Kitabı Cevapları 

Aşağıdaki eşitliklerin sağlanması için ▲ ve ■ yerine yazılması gereken sayıları bulunuz.
Cevap: 

1. ■ + 5 = 26→ 26 – 5 = 21


2. 18 – ▲ = 9→ 18 + 9 = 27


3. ■ – 11 = 3 x 7→ ■ – 11 = 21
■ – 11= 21+11
■ = 32


4. 9 x ▲ = 27 x 2→ 9 x ▲ = 54
▲=54/9
▲= 6


5. 15 ÷ ■ = 30 ÷ 6→ 15 ÷ ■ = 5
15 ÷ ■/5 = 5/5
■ = 3


6. 60 + ▲ = 4 x 16→ 60 + ▲ =64
▲ = 64-60 = 4
▲ = 4

4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Sayfa 102 Ders Kitabı Cevapları

Resimdeki kumbaralar boştur. Yasin kumbarasına 12 TL, Gülten ise kumbarasına 15 TL atacaktır. Kumbaralara atılan paraların miktarlarının eşit olması için Yasin, kumbarasına kaç Türk lirası daha atmalıdır?
Cevap:
15 – 12 = 3 TL daha atmalıdır.


ETKİNLİK

Sınıfınızı iki gruba ayırınız. Gruplar, 30’dan küçük ve birbirinden farklı iki doğal sayı belirlesinler. Her grup belirlenen sayılardan birini birim küplerle modellesin. Gruplar modelledikleri sayıların eşit olması için modellerinin

– Hangisinden kaç tane birim küp çıkarılması,
Cevap: 
1. Grup→ 23
2. Grup→ 52
52 – 23 = 29 → 2. gruptan 29 birim küp çıkarılmalı.


– Hangisine kaç tane birim küp eklenmesi,
Cevap: 
1. Grup→ 23
2. Grup→ 52
52 – 23 = 29 → 1. gruba 29 birim küp eklenmeli.


– Hangisinden kaç tane birim küp alınıp diğer modele eklenmesi gerektiğini belirlesin.
Cevap: 
1. Grup→ 23
2. Grup→ 52
52 – 23 = 29 → 2. grup, 1. gruba 29 birim küp vermeli.


4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Sayfa 104 Ders Kitabı Cevapları

Aşağıda, aralarında eşitlik durumu olmayan matematiksel ifadeler verilmiştir. Bu matematiksel ifadelerin eşit olması için yapılması gereken işlemleri belirleyiniz. Belirlediğiniz işlemleri yaparak matematiksel ifadelerin eşitliğini sağlayınız.
Cevap:

4. Sınıf Matematik Sevgi Yayınları Sayfa 104 Ders Kitabı Cevapları


4.Sınıf Matematik Ders Kitabı Cevapları 100-101-102-103-104. Sayfa, Bir Eşitlikteki Verilmeyen Değeri Bulma- Matematiksel İfadelerin Eşitliği içerisinde eksik veya hatalı bir durumla karşılaşmanız durumunda bunu bizlere yorumlar bölümünden yazarak bildirebilirsiniz.

Ders ve Çalışma kitabı cevapları aramalarınızda internet sitemizi daha üst sıralarda listelemek için aramalarınızın sonuna "forum sınıf" yazabilirsiniz.
Örnek Kullanım: 6. sınıf matematik öğün yayınları sayfa 40 forum sınıf

] }

Linkedin'de Paylaş

Yorum Yazmak İster Misiniz.

Ana Sayfa Gizlilik Politikası İletişim S.S.S

Sitede yer alan yazı, resim ve dosyaların tüm hakları saklıdır ve izinsiz paylaşılması kesinlikle yasaktır.